Marija Fekete-Sullivan: AUTOMATSKA VRATA

14 Jan

Prvi put sam srela nevidljivog čovjeka u studentskim danima. Bila sam toliko začuđena da sam zapisala ovu pjesmu:

Iznenaditi
htio me.
S leđa mi oči
sklopiti.
Neznao da naočale nosim.
Pošla ih očistiti.
Tek,
izdaja!
Prstiju
neostali otisci.

Bilo mi je tad sasvim neprihvatljivo, možda mi je čak bilo gnusno, da postoje ljudi koji ne ostavljaju ni mrlju na mojim naočalama.
Sad mi je to normalno, valjda zato što mi se i samoj dešava da ne postojim, tj. da stojim, recimo, ispred automatskih vrata robne kuće i čekam, čekam, čekam. Čekam, da budem iskrena, nekog normalnog prolaznika, koji bi ušao ispred mene, e da bih se ja odmah bezobrazno ukrcala iza njega. Jer, automatska vrata odavno ne reagiraju na mene. Ja sam sad ono od čega sam se nekad ježila: prozračnost, odstojanje od života, misao.
Jeste, čak i ta vrata očekuju topliji dah, ili bar zadihanost kao šifru postojanja. Očekuju da unutra prvo uđe netko nestrpljiv, željan brzine, krvi, mesa, netko u čijem džepu možda zveckaju ključevi ili novac, tako da ga svi čuju a ne samo vide.
Automatska vrata jednostavno nisu podešena za one koji iščekuju iz znatiželje da vide hoće li se, kad će se, pred kim, otvoriti.
I kao da se to mene tiče!

One Response to “Marija Fekete-Sullivan: AUTOMATSKA VRATA”

Trackbacks/Pingbacks

  1. ČITANOST SF PRICA BH AUTORA | ZONE SF KNJIŽEVNOSTI - September 2, 2014

    […] Marija Fekete-Sullivan: AUTOMATSKA VRATA […]

Leave a Reply

DIDASKALIJE

TEATARSKI BLOG

ANTO ZIRDUM

bh fantasy

ZONE SF KNJIŽEVNOSTI

B-H-S-C GOVORNO PODRUČJE

Književni kutak

JASMINA HANJALIĆ

DIDASKALIJE

TEATARSKI BLOG

ANTO ZIRDUM

bh fantasy

ZONE SF KNJIŽEVNOSTI

B-H-S-C GOVORNO PODRUČJE

Književni kutak

JASMINA HANJALIĆ

